پیام خود را بنویسید

ارائه محصولات شرکت دانش بنیان پارک علم و فناوری البرز در نمایشگاه فرودگاهی و صنایع وابسته تهران

 | تاریخ ارسال: 1400/10/29 | 
شرکت دانش‌بنیان تولید ملزومات برق عضو  پارک علم و فناوری البرز، محصولات خود را در هفتمین نمایشگاه فرودگاهی و صنایع وابسته تهران، به نمایش گذاشت.
به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری البرز، شرکت تولید ملزومات برق بانام اختصاری (TMB)درزمینهٔ تولید؛ تابلوهای برق، فرودگاهی، پروژه‌های پیمانکاری EPC، تجهیزات و چراغ‌های روشنایی، سازه‌های فلزی و کانتینرهای صنعتی، سرمایه‌گذاری و فروش تجهیزات و ... فعال است.
مهندس مهدی عباسی رئیس پارک علم و فناوری البرز نیز در راستای حمایت از دستاوردهای این پارک در عرصه تولیدات دانش‌بنیان از هفتمین نمایشگاه فرودگاهی و صنایع وابسته تهران  بازدید و بر حمایت از توان داخلی در راستای رفع نیازهای صنعت هوایی کشورمان از طریق حمایت از شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان تأکید نمود.
مهندس امیررضا برکتین مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان با اشاره به اینکه بخش‌های مختلف هواپیمایی کشورمان درزمینهٔ تجهیزات فرودگاهی همواره واردکننده تجهیزات از خارج بوده گفت: تلاش کردیم از توان متخصصان و نیروی توانمند داخلی برای ساخت تجهیزات و رفع نیازهای مهم صنعت و استراتژیک هوایی قدم‌های مهمی را برداریم و این محصولات را در هفتمین نمایشگاه فرودگاهی و صنایع وابسته تهران به نمایش بگذاریم.
مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان تولید ملزومات برق TMB عضو پارک علم و فناوری البرز با اشاره به اینکه برای فرود ایمن هواپیما سیگنال‌های بصری و امواج بسیار مهم است گفت: این شرکت توانسته در این زمینه‌ها به دستاوردهای خوبی دست یابد.
وی درباره این پروژه مهم صنعت هوایی که توسط متخصصان داخلی ساخته‌شده خاطرنشان کرد: اهمیت این پروژه به‌قدری مهم است که موردتوجه شرکت‌های هوانوردی و هوایی منطقه و جهان قرارگرفته و ایران به‌عنوان سومین کشور بعد از دو کشور غربی به این تکنولوژی دست‌یافته است.
برکتین افزود: از سال ۱۳۶۴ با تکیه‌بر دانش مجرب‌ترین مدیران پروژه‌های اجرایی صنعت برق کشور فعالیت خود را درزمینهٔ تولید تجهیزات برقی و اجرای فعالیت‌های پیمانکاری آغاز نموده است. در حال حاضر این شرکت با در اختیار داشتن نیروی انسانی متخصص و کارآمد، و ۵ کارخانه مجزا درمجموع به مساحت ۶۰.۰۰۰ مترمربع در داخل و خارج از کشور و توان مالی، تجهیزاتی و اجرایی خود به‌عنوان یکی از شرکت‌های مطرح در صنایع نفت، گاز، پتروشیمی، نیروگاهی، فولاد و مس، ورزشگاهی، عمرانی و فرودگاهی و دیگر صنایع مهم کشور شناخته می‌شود. این شرکت در راستای هدف ایجاد هلدینگ، در بخش‌های زیر به‌صورت واحدهای کسب‌وکار (SBU) فعالیت‌های خود را متمرکز نموده است:
شایان‌ذکر است که این شرکت با توجه به سوابق درخشان تولیدی و خدماتی خود در داخل و خارج از کشور توانسته است نظر شرکت‌های معتبر بین‌المللی را جلب نموده و در هر یک از زمینه‌های فوق به‌صورت انتقال تکنولوژی و اخذ دانش فنی فعالیت نماید.
هفتمین نمایشگاه بین‌المللی فرودگاه، هواپیما، پرواز، صنایع و تجهیزات وابسته نیز با ۲۸ غرفه و ۸۶ شرکت و نمایندگی در ۴۰۰۰ مترمربع فضای نمایشگاهی با حضور و مشارکت سازمان هواپیمایی کشوری، شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوائی ایران، شرکت صنایع هوائی ایران (صها)، شرکت پشتیبانی و نوسازی هلی کوپترهای ایران (پنها)، شرکت ساخت موتورهای توربینی (سمت)، گروه خدمات هوایی پارس، گروه صا ایران، شرکت ملزومات برق، ویستا توربین، بهیار صنعت و بسیاری از شرکت‌های دولتی و خصوصی با معرفی توانمندی‌های این حوزه برگزار شد.

کلیدواژه ها: مهندس عباسی | ملزومات برق | پارک علم و فناوری | جهاددانشگاهی | مجتمع تحقیقاتی |

دفعات مشاهده: 699 بار   |   دفعات چاپ: 306 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر



CAPTCHA